;

marți, 5 iunie 2012

Ploua iar. M-am saturat.

          de fiecare data cand ploua tare imi trec prin gand doua cantece: Ploaie in luna lu` Marte a lui Alifantis si Ploaia lu` Cargo. altfel mi-i draga ploaia. imi place sa ma plimb prin ploaie. sa imi fie frig. sa mi se lipeasca de mine hainele. sa sar prin balti cand consider ca nu mai are niciun rost sa le ocolesc. sa ma grabesc. sa nu ma grabesc. sa ma gandesc. sa nu ma gandesc la nimic. multe vreme am crezut ca nu exista sa nu te gandesti la nimic. acum imi iese. o fi rau? o fi bine? nu-mi place cand ploua cu galeata ca azi. cand nu vezi la un metru inainte. cand tuna de rasuna tot Satu`. cand Mitzu nu mai stie cum sa-si astupe urechile si se da ranit, doar-doar cineva il mai scarpina dupa ureche si-l mai tine pe umar.

           in zilele ploioase mi s-au intamplat o gramada de chestii faine. eu, totusi, as propune sa ploua joia. in fiecare joi, de la 3 la 7. sa fie toti agricultorii fericiti. asa cu bulbuci. ca azi. sa fie toti posesorii de autoturisme multumiti. ca mine. sa ai un timp oficial pentru tine, joi de la 3 la 7 cand ploua! in care sa faci ce vrei, cum stii tu cel mai bine. eu stiu ce as face.
         so, ne-am inteles?
PS.not in the mood.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu