;

marți, 19 iunie 2012

Brasov :)

           mda. am fost la Brasov. nice town. nice people. nice food. 
          in afara chestiilor de serviciu am fost la ping pong, karaoke si pe strada Sforii. mda, nu stiu cum de nu m-am plimbat mai mult, dar asta este. sunt un lenes :). mare. de fapt la Brasov am fost de tare multe ori. asta este explicatia. m-am plimbat un pic pe stradutele din centru si incantatoare  e pietonala lor.
         la ping pong am pierdut lamentabil :D. nici nu m-asteptam sa castig, de altfel. it was funny. la karaoke au cantat altii. am sustint o australianca pentru nebunia de a canta. avea o forta incredibila. s-a tinut pe picioare toata piesa! incredibil.  apoi cum sa nu zbieri din toata inima? :D era asa imbatata. de frumusetea orasului, a Romaniei...a(tat)... hac!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu