;

vineri, 22 iunie 2012

Caldura mare... Festivalul international Samfest Jazz 2012, Satu Mare

 cod galben de canicula. :(

Aseara am fost la jazz. A inceput in festivalul Samfest Jazz international 2012 (21-23 iunie), se tine la Filarmonica Dinu Lipatti, Satu Mare, incepe de la ora 19. Am stat doar la Junetrip si la Jazzapella. Super! Pur si simplu minunat. O muzica faina ce am ascultat :D :D :D
Interesant Junetrip. O muzica cantata adesea intr-o limba proprie. Limba ei :D! N-am mai auzit asa niciodata. Frumos.
Apoi Jazzapella :D. Asta da. Jazz a capella, adica. Foarte tare mi-o placut. Funny. Am zambit cred de la inceput pana la sfarsit. Melodiile faine, most of them cover-uri. Atmosfera excelenta.
Sper sa mai aud de Jazzapella. De bine :)
ce seara faina :), azi partea a doua...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu