;

duminică, 27 mai 2012

Ziua orasului :) + Eu te iubesc, eu te omor!

si a fost si ziua orasului. ca niciodata n-am mers sa vad ce cercei interesanti  mi-as putea gasi :). Asta-i semn de imbatranire?
           Na, am fost la teatru, "Eu te iubesc, eu te omor" facut de actorii de la Piatra Neamt. Mi-a placut mult, funny. Am aflat doua teorii interesante, de ce nu se pot opri barbatii la o singura femeie pentru ca ele trebuie comparate cu bauturile alcoolice, si na din cand in cand ai mai bea si tu un martini, un sex on the beach, un.. nu doar bere :) si apoi ca barbatii sunt comparati cu parfumurile, si atunci de ce sa te opresti la unul? :)
         Actiunea se petrece intr-o inchisoare, detinutii acuzati de crime, deci not funny. Funny doar modul lor de a gandi si de a interactiona. Foarte fain rolul "ungurului" vorbea asa stalcit si se prindea mai greu :), "tokaji so" insemna taica-sau! initial credeam ca vrea sa zica ceva in legatura cu vinurile :)
         apoi numai bine, s-a terminat spectacolul si ne-am dus la artificii. fain de tot.

am prins si o piesa de la Vunk si apoi CARGOOOOO! Super. super. super :)

2 comentarii: