;

joi, 31 mai 2012

50 de motive pentru care sa te trezesti la 5 a.m.

        Datorita acestei "minuni minunate" care se numeste facebook am ajuns si eu la acest link si am descoperit 50 de motive pentru care sa te trezesti la 5 a.m. 
          Mda, trebuie sa recunosc ca mi s-a parut o idee amuzanta. Foarte amuzanta, chiar. Mie mi-i greu sa ma trezesc si la 6.30, d`apoi la 5?! Totusi, 50 de motive mi se pareau incredibil de multe, chiar sa fie? Asa de multe?
          Faine motive, nimic de zis. Doar ca pe mine ma incurca ora. Taaare. Dar atunci cand exista motivatie se poate. Nu stiu cat rezista organismul in ritmul asta si nici la ce ora se presupune ca ar trebui sa te culci. Asta nu scrie. Eu mi-am propus sa ma trezesc cu juma` de ora mai devreme. Atat. Inca nu stiu exact la ce punct(e) sa ma opresc, incep de luni :).
          Ce-mi place la chestia asta e ca oamenii astia au un club, ca stau conectati :). Benefic este, ca toate chestiile sunt pentru dezvoltare personala si, sa fim seriosi, cine n-are nevoie de asta.?
          Mda, niste sfaturi despre cum sa-ti faci viata mai frumoasa, mai buna. Ce zici? 
          PS: Faina idee, Dan Luca!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu