;

miercuri, 30 mai 2012

Mirror, mirror & Dr. Seuss The Lorax

zilele astea am vazut doua filme:   Mirror, mirror si   Dr. Seuss The Lorax. 
         Cand am fost la Praga, langa hotel era un panou imens cu reclama la filmul asta...Mirror, mirror un fel de Alba ca Zapada, ultima ecranizare, cu Julia Roberts. Am zis si eu un fel pentru ca ce se-ntampla acolo nu-i adevarat. infantili ca mine ar mai birui sa se uite la un adevarat film Alba ca Zapada dar regizorii stiu ca nou inseamna si bun si... infantilii sa citeasca cartea daca sunt asa sensibili si nereceptivi la nou. Ca mine.
          Eu am citit de prea multe ori povestea asta. Si exact faza aia induiosatoare "cine a dormit in patul meu, cine a mancat cu lingurita mea..." nu exista  :D si apoi sa ii vezi pe pitici! Piticii astia! Na, nu zic nimic trebuie vazut :)  Cred ca dintre toate piticii....tre ` sa vedeti piticii si  mai vorbim.
                  
          s`apoi am vazut niste desene animate simpatice. asa de copii cica, Dr. Seuss The Lorax. nu stiu exact ce pricep copiii din ele pentru ca e cu protectia mediului. adica, oare la ce varsta se prind ei de mesaj? dar sa nu subestimam copiii. copacii din desene erau foarte faini, nu aia din plastic! povestea draguta, cu happy end.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu