;

miercuri, 23 mai 2012

Cum sa distrugi o cladire de patrimoniu? Hotel Dacia - SM

           Cum ziceam am fost in Turnul Pompierilor. Toate bune si frumoase pana cand... am bagat de seama ce e cu vestitul Hotel Dacia. 
          Acest hotel este o cladire de patrimoniu. Informatii despre Hotel Dacia gasiti aici. Are o arhitectura foarte frumoasa si era un reper cu care satmarenii se mandreau. Intr-o vreme. Habar n-am cine a cumparat cladirea asta dar e absolut incalificabil ce lasa "patronul" sa se intample! Inteleg ca n-are bani sa reconstituie cladirea. Dar sa lasi obloanele deschise, sa ploua pur si simplu inauntru deja mi se pare absolut "tampesc de prostesc". Da, n-am inteles nici de ce a dat tencuiala jos in curtea interioara si a lasat tot asa... 
Autoritatile de ce nu se implica? De ce nu iau masuri? Si cu pasajul ce a reusit sa faca "patronul" asta, tot aiurea e!
         Toata lumea se zbate sa conserve si sa prezerve te miri ce. In Satu Mare de ce nu se vrea sa aduca cladirea asta la ceea ce a fost? Poate ca se poate face si pe bani europeni, nu ma pricep, faceti oameni buni,ca maine-poimaine se darama naibii!
          Daca dati click pe poza se vede mai mare.  
          Altfel, excelent, multumesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu