;

sâmbătă, 12 mai 2012

Romanii au talent - finala

           nu stiu altii cum sunt dar mie mi pe pare incredibil ce s-a intamplat la fnala asta. m-am uitat uneori la emisiunea asta si am vazut cam jumate din finala. rezultatul m-a enervat peste masura.noroc ca l-am aflat doar dimineata.
          am o explicatie care poate fi sau nu, adevarata.a castigat mentalistul! poi, na, n-as zice ca e wow-uau  mare talent chestia asta. adica ce e asa de magic? n-am inteles absolut nimic din demonstratia aia cu catalepsia. de ce sa ma dea pe spate??? ii asta o chestie pe care majoritatea romanilor si-ar dori sa o poata face? sau de ce au votat asa? mare dilema pentru mine.
           teoriile mele... mentalistul a "manipulat" lumea din fata televizorului sugerandu-le sa-l voteze, a manipulat juriul sa fie asa de entuziasti si sa zica ca ei pe el l-ar vota. parerea mea ca in cazul unei finale in care publicul de acasa voteaza comentariile juriului "eu o sa te votez pe tine" nu sunt la locul lor. consider ca tot asa a manipulat juriul si cand pe hartiile din plic erau scriese cuvintele alea, adica le-a ordonat sa gandeasca ceva.
          in fine, gusturile nu se discuta. pot doar sa ma mir de gusturile votantilor. nu stiu cine ar fi meritat sa primeasca premiul. si, daca ar fi fost sa votez nu stiu cu cine ar fi votat. mie mi-au placut mai multi si niciunul nu a ajuns pe podium.:)
       

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu