;

marți, 8 mai 2012

Satu Mare, again :)

          mi se intampla si mie sa trec pe langa lucruri frumoase. interesant cum e si mintea omului construita. trec adesea pe langa o cladire si abia ieri am vazut ce frumoasa e. o sa imi fac o data vreme sa fiu turist in Satu` meu si cu siguranta o sa gasesc niste cladiri pe care nu le-am vazut niciodata :) desi am trecut de atatea ori pe langa ele... ca na, nu prea ai cum sa le ocolesti :D. Satu Mare e un fel de-a spune :)
          poate tre` sa ai si starea potrivita. de fiecare data cand sunt in alte "sate" eu am starea potrivita sa fac o poza. doua. treizeci... la mine acasa n-am dedicat nicio zi ratacitului pe stradute. so... urmeaza.

          m-am uitat la poze din SM si iata si poza cu cladirea de care ziceam, cladirea alba cu balcon, in planul doi, ca, de fapt aici faceam poza la lalele  :)
         
        

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu