;

joi, 8 martie 2012

Turnul Pompierilor - Satu Mare

          Tanaaaam!!!  ieri dupa-masa am urcat in Turnul Pompierilor. Asta da bucurie.  Si daca n-o sa inteleaga nimeni (ce atata bucurie?!), ca doar am mai fost, de mai multe ori,  asta este :).
         Mie imi place Turnul Pompierilor. Simplu.  De acolo din turn se vede foarte fain orasul Satu Mare. De aveti parte si de un ghid simpatic atunci va spune toooaate secretele :). Daca nu vi le spune, povestea turnului o gasiti aici. 
              
 

          Daca aveti chef sa faceti poze, s-aveti lumea la picioare (hihi, la asta nu m-am gandit cand eram in turn) POFTITI in turn! Urcati 175 de trepte. Coborati tot atatea :D. Nu-i greu.

PS: La multi ani pentru mama mea, pentru ca MAMA MEA E SUPER!  >:D< 





2 comentarii:

  1. nu stiu daca s-a deschis pentru public, cred ca acum din luna mai doar. era deschis pana la ora 6 intr-o vreme.

    RăspundețiȘtergere