;

sâmbătă, 17 martie 2012

La Oradea

          zilele astea am fost la Oradea :) si a fost :D :D :D. Am (re)intalnit niste oameni faini si a fost si vreme buna. Cazarea la Continental lasa mult de dorit. Nu-mi dau seama exact pentru ce sunt stelele acelea. Dar, pentru cei plictisiti care vor sa stie tooot ce fac vecinii din camerele alaturate eeee , atunci daaa, face toti banii; lucrurile se schimba. Mancarea asa si asa, mai mult asa, noroc ca am mancat si cartofi pai intr-o zi ca altfel ziceam ca e nasoala rau. O data am mancat niste paste cu carne de pui la gratar. Erau fierte, straluceau de la ceva ulei, aveau si o frunzulita si atat. Da, la fitele mele as fi vrut si niste sos, un parmezan, trei frunze, sare, ma rog ceva... na, eu si fitele mele... Nu se puteau manca.  In fine, partea pozitiva a lucrurilor, mi-am dat seama ca pot gati oricand paste ca imi vor iesi cu siguranta!!!
          Oradea e un oras frumos. Ne-am plimbat o gramada. A iesit si soarele din cand in cand. Am fost la Karaoke prima data in viata mea si am si cantat :). It was funny.
Pasajul Vulturul negru
Biserica cu luna
            Pe vestita statuie a lui Mihai Viteazu erau lipite tot felu de mesaje. Adica pe soclu. Chiar nu le vede nimeni???
                                                            iaca si statuia in detaliu. 
Weekend fain! :)


2 comentarii:

  1. Mein Gott! Da cin' te-o pus sa te cazezi derect la Continental? Sunt o gramada de alte hoteluri mai ieftine si muult mai faine...

    RăspundețiȘtergere
  2. poi da, sunt, stiiiiu, dar asa era filmul. dar zii si tu. stateam altundeva nu mancam spaghete din alea... pierderea mea :D ar fi fost immmensa... deci toate au un sens. Daca vrei ceva extrem... Continental :)

    RăspundețiȘtergere