;

joi, 1 martie 2012

Baba mea (Lucky no. 4) si La multi ani!

       au inflorit si ghioceii din gradina. semn ca vine primavara. cand m-am trezit ieri si era tot alb si frumos eram cam asa :D :D :D. Apoi, cand am mers acasa deja era deja uscat si zvantat, ici si colo un petic de zapada, senin si soare ca intr-o zi de primavara... :( 
        Au zis ca mai ninge, eu mai sper :).
        Ieri faceam poze la ghioceii din gradina si o vecina tare mirata "da ce pozezi???", zic si eu ghioceii si ea mirata: ghioceii?! de parca as fi zis ca fac poze la OZN-uri. mda...
      Mi-am ales si o Babuta... Baba mea va fi cea din ziua de 4 martie. N-am niciun motiv de ingrijorare ca nu va fi o zi frumoasa si un an asisderea, ca, daca se intampla sa nu bata soarele pe strada mea, am cativa prieteni care stau pe strazi insorite si-mi spun ei cum va fi cu baba mea. What are friends for?
         Eu oricum cred ca am o baba tare de treaba, simt eu asta,  baba mi-am ales-o dupa un algoritm foarte complicat, am facut o adunare :) ca pana acum faceam altfel, ziceam asa la intamplare dar de cand mi s-a zis ca NU, NU E BINE ASA! am facut si eu, poate pentru prima data, cum E BINE! :D
          Acestea fiind zise,  s-aveti o primavara frumoasa, insorita, plina de tot ce va doriti, si nu uitati ca sta-n puterea voastra sa v-o faceti asa cum v-o doriti! S-aveti o zi super!

2 comentarii: