;

miercuri, 23 ianuarie 2013

Silver Lining Playbook, So Undercover si Madagascar 3

          Am  vazut filmul Silver Lining Playbook (info. aici) , aseara.Acum am citit si eu prezentarea si sa mor io daca am vazut exact filmul asta, ultimele fraze nu prea is din film :) asa ca nu cititi nimic - lasati-va sedusi de film!!!, dar alta prezentare in limba romana n-am vazut, am pus link-ul pt distributie, sunet, regie... si NU pt poveste.
          Un film fain. Robert de Niro :)... asta si batran e genial! Habar n-aveam despre ce e vorba in filmul asta. Ca asa fac eu... Nu vreau sa stiu dinainte. Mi-a placut. Bipolari si obsesiv-compulsivi... Strange. Te prinde. Recomand.

          Filme de weekend :
Filmul So Undercover... o comedie draguta cu Miley Cyrus. Recomand
Desene animate - Madagascar 3. Daca v-au placut celelalte doua si asta o sa va placa :D. Recomand
          So, enjoy.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu