;

joi, 17 ianuarie 2013

Gigi Becali, psihopatii și femeile

          ...alaltaieri mi-am dat seama ca imi place de Gigi Becali. asa un pic. ma enerveaza descoperirea asta.inca nu m-am obisnuit. parca nu-mi vine sa cred. dar zilele astea a avut o reactie minunata. surprinzatoare. adica na...omu asta are niste principii, chiar daca pare greu de crezut. era vorba despre un fotbalist care o lovise o femeie. Nea` Gigi, asa-si spune el, a avut o reactie extraordinara, l-a facut pe asta de a lovit o femeie PSIHOPAT si bolnav psihic. de cateva ori, psihopat-psihopat-psihopat :)
          ma gandeam asa la nea` Gigi ca e o figura. memorabila. izbucnirile lui, hahaielile si pac-pac-urile... si totusi, apreciez ca poate sa strige in gura mare niste chestii pe care alti nici in gand n-au curaj sa le recunoasca pentru ca sunt slabi.
         de ce sa lovesti o femeie? 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu