;

luni, 28 ianuarie 2013

Django Unchained, This is 40, filme

          Django Unchained, regia Quentin Tarantino, filmul asta e numai pentru masochisti. Din masochism m-am uitat ieri la filmu asta :). L-am "rupt" in doua ca era prea de tot.
          Povestea e ok, daca s-ar fi condensat oleaca ar fi fost minunat.Tine aproape 3 ore si ingrozitor de multa violenta, mult sange si.. happy end? :)
          Hai, va uitati si-mi ziceti :) si mie.
          Actorii au jucat fain. Mi-au placut niste priviri. Niste detalii. Daaar prea multa violenta. Prea mult sange. Unii cu sapte vieti, enervant :) Prea lung. Prea.
          Nu stiu daca sa-l mai recomand, numai pentru masochisti :D.

          Na, hai sa zic si despre o comedie This is 40. E draguta. Eu am ras de cateva ori. Te poate pune si pe ganduri, daca ai ganduri. Altfel nu. Recomand.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu