;

miercuri, 30 ianuarie 2013

Ingerul meu? l-am imprumutat

        interesant cum nu constientizezi niste chestii uneori. da, ca toata lumea care are inger, am si eu. nu m-am gandit NICIODATA la el, cum arata, ce culoare are, nimic despre el!, pana zilele astea cand, asa pe nepusa masa, i-am zis o sa mergi acolo! apoi m-am gandit ca nu e bine si-am mai pus un te rog. pe urma, m-am gandit ca poate nu vrea asa ca i-am ordonat sa mearga. something like in Harry Potter. apoi am zis multumesc. 
        ieri, intr-o librarie, imi pica ochii pe o carte de la Editura Humanitas, ceva despre cum sa comunici cu ingerul tau, nu stiu titlul. hmm :) interesant cum, daca n-as fi avut aceasta "conversatie", n-as fi remarcat cartea aia niciodata. 
        PS: daca aveti inger de imprumut, rugati-l sa mearga impreuna cu al meu.  
         
         

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu