;

miercuri, 16 ianuarie 2013

Empatie

           Am învățat de la un profesor că:  emapatie ai sau nu ai. Nu există cale de mjloc. Dacă nu poti empatiza cu unul care scormonește prin gunoaie atunci nu poți empatiza cu nimeni (argumentul lui). Ok. Am aflat, deci, că nu “sufăr” de empatie. Așa că nu, nu v-așteptați.
           Eu, dacă empatie nu am, nu pot oferi, nu, nu, nu... atunci pot oferi max` înțelegere (pentru orice, văzute și nevăzute), o înțelegere mai mare sau o deschidere mai mare pentru cei/cele care știu cum să vândă, să  îmbrace ideea sau de care sunt mai atașată. Și asta în virtutea unor legi nescrise, ale prieteniei, ale bunului simt, ale cuvantului dat, ale, ale, ale...

           Trag o linie și-mi dă cu minus. Știu care e faza. Empatie zero (zero/barat)!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu