;

sâmbătă, 1 decembrie 2012

La multi ani, Romania!

            "Tara mea e Romania, cat am sa traiesc!" 1 Decembrie este Ziua Nationala a Romaniei! 
La multi ani, Romania!

PS:
          aceasta inregistrare am facut-o la Bilioteca Judeteana Satu Mare cu aparatul foto. Cantecul asta imi place foarte mult, nu l-am mai auzit pana acum, niciodata. Din pacate atat am inregistrat. Cantecul  a fost cantat de Grupul Folclorica compus din elevi ai Colegiului National Mihai Eminescu. 
          La acest eveniment au participat si veterani de razboi (al II-lea Razboi Mondial). Oamenii astia au facut un gest pe care nu stiu daca l-am mai vazut/sesizat vreodata, s-au pupat si si-au zis unii altora LA MULTI ANI cu ocazia Zilei Nationale a Romaniei! Emotionant. Cand s-au cantat cantece patriotice au cantat si ei. Frumos si frumosi :)!
          La multi ani, Romania!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu