;

duminică, 2 decembrie 2012

Concert penibil, marca PPDD

           Asta seara am fost la un spectacol "electoral" oferit de PPDD. Nu sunt simpatizant. Nu voi vota cu ei. Nu! Nu! Nu! Doamne fereste!
           Cum n-am vazut vreun afis si afland ca va canta Compact C ne-am hotarat sa mergem. Am calculat ca nu incepe la fix (ora 17), ca o sa isi prezinte candidatii, ca... si ca sa prindem si Compatu` am intarziat cateva zeci de minute. La fata locului am vazut si un afis, scria ca vor fi si momente vesele si Nanasii (eu nu stiam cine-s astia, dar am recunoscut doua cantece). Dansuri n-apareau. tanti din Brasov nu. Tavi Bud Nu (felicitari Tavi!!!).
          Ploua mocaneste. Frigul incepea sa muste. Mai un ceai, mai o poveste, ca doar-doar apare si Compact. Dar nu, dansuri, muzici, dansuri, glume proaste, glume proaste, glume proaste, dansuri, muzici...                Incredibil!Poate ca trebuia sa zic senzational! Prezentatorul asta, Sergiu Vitalian Vaida, penibil de tot. Atatea glume misogine, atatea divagatii, atatea bancuri pentru oameni beti (care pot rade din orice) sau pentru cei cu IQ scazut, dialoguri cretine cu cei din public si un "compliment", la scena deschisa pentru o doamna doctor din Brasov, imi pare rau ca n-am retinut cum o cheama, culmea penibilelor tanti asta! Tanti asta din Brasov, doctor (in ce?!? oare) ajunsa in Satu meu (Mare) vorbea atat de taraneste incat imi zgaria si retina, nu numai timpanul. Sa nu-i fi zis nimeni ca Satu meu, nu e chiar SAT? Apoi, ea canta niste muzici, si intre muzici mai zicea si ea bancuri, ca tot omul! Ei, nu chiar ca tot omul, a zis  un banc idiot care numai din gura unei femei nu se potrivea sa fie zis, insist sa nu tina nime` cont de faptul ca era in aer liber, copii prezenti. Mentionez ca si celelalte bancuri aveau ceva sexual, as zice ca fara exceptie, dar nu le-am ascultat pe toate.  
          Mda, cum banuiti EU NU AM SIMTUL UMORULUI. Nici cei cu care am fost n-aveau. Altii radeau. Sa fie ala publicul lor tinta (al PPDD)? Noi nu puteam. Ne-am dat ochii peste cap, de trei-ori-alei-hap! 
          Prezentatorul asta a facut mai multe remarci ofensatoare (eu am sesizat doua) referitoare la prestatia Ansamblului folcloric Mesesul (care e grozav, parerea mea).  Cum ajung astfel de oameni sa reprezinte si prezinte in anumite momente pe alti oameni, nu imi dau seama. Fiind o campanie importanta oamenii ar trebui alesi pe spranceana pentru ca sa ridice numarul voturilor, pentru ca imaginea partidului sa fie asociata cu anumiti oameni/anumite valori cu care sa te poti identifica. Consider ca  prezentatorul asta si tanti cantareata au adus un deserviciu PPDD, au subestimat inteligenta audientei si au transformat spectacolul intr-un circ ieftin. 
          La sfarsitul spectacolului prezentatorul si-a cerut scuze DACA A SARIT CALUL! Intre noi fie vorba, daca nu s-ar fi gandit ca l-a sarit n-ar fi avut replica asta, nu?). Na, sa-si fi dat omul seama intre timp ca a fost prea de tot? Nu, n-a sarit calul! A sarit CAII. Sapte cai frumosi, vorba ceea.
        Cum ziceam, frig si ploaie. In conditiile astea, ei au mai bagat si alti oameni in spectacol, decat erau pe afis! Hello?
         Apoi, la ora 8 a inceput Compact C. Fain. N-am stat numai cateva melodii ca ne era frig. 
         Este primul si ultimul eveniment marca PPDD la care particip. Uite asa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu