;

marți, 25 decembrie 2012

Craciun fericit! (2)

De Craciun ...
colinde.colindatori. brad. cadouri. familie. prieteni. Mitzan si voie buna.
PS:
         doua mari curiozitati de Craciunul asta...
         Lui Alex i-a adus Mosu DOUA cadouri, impachetate diferit. Pe unul scria Alex. Pe al II-lea scria:  Iar... Alex! :). Eu nu mi-am putut stapani mirarea. Am intrebat de trei ori daca sigur nu scrie numele meu (ca la mine acasa mi se parea logic sa fi lasat mosul doua pentru miiiine)  si nu scria... asa ca am zis  NU POOOOT sa cred ca ti-a adus doua cadouri! El foarte fericit zice NICI EU! :D 
         Apoi...dupa cum se vede si lui Mitzu i-a adus Mosu cadou... Alex nu mai putea de curiozitate."
-Hai sa il deschidem!
-Pai cum sa-l deschidem, ca fiecare si-l deschide singur.
-Da eu stiu ce i-a adus!
-Ce?
-Kitty cat! 
-Eu nu cred! Tu auzi ca suna ceva inauntru? Il zgaltaim... (Nu suna nimic dar eu auzeam niste sunete)
-Oare ce o fi?
-Nu stiu! Eu cred ca ciorapi ca ieri i-o fost asa inghetate labele si urechile, ca vezi, se simte ca e ceva moale inauntru
-Hai sa ne uitam!
-Numa Mitzu are voie. Da, daca vrei ne uitam asa la un colt numa`...
-Aha.
-Bine, da uita-te sa nu vina Mitzu! 
-Mitzu doaaarme...
-Da totusi, stai de sase. Se duce si sta de sase si se tot  uita peste umar. Eu ma chinuiam sa desprind asa un milimetru, numa nu ne dadeam seama :D, Alex nu mai are rabdare si rupe vreo  cinci centimetri sa vedem bine ce e inauntru :).
         Craciun fericit!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu