;

sâmbătă, 29 decembrie 2012

12 plante pentru sănătatea ta :)

         Vreau și eu, ca toți oamenii, să fiu sănatos... să trăiesc sănătos și, de ce nu, să mor sănătos.

         Eu cred în prevenirea bolilor și știu că bolile se declanșează atunci când e imunitatea scăzută. De felul meu nu prea înghit medicamente sau suplimente alimentare. De obicei, când nu sunt pe moarte :), totul se rezolvă cu lămâi+miere+(paracetamol). Vreau și eu să trăiesc sănătos dar nu întotdeauna îmi iese... ca na... fastfood, sedentarism, stress, program de masă alandala, uneori toate la un loc. 
          Zilele astea imi pică-n brațe o broșură cu/despre TBC! M-apuc și citesc niște lucruri despre boala asta îngrozitoare care se lipește de oamenii cu imunitate scăzută! Virusul îl poti lua din aer. Horror. Am început să mă gîndesc și la alte boli care se declanșează din același motiv, organism slăbit. Eu cred în prevenirea bolilor...
         Știe toată lumea citatul asta? ”Numai bând ciment umed vei avea organismul întărit?”  :D Se poate și altfel. :) Ați auzit de 12 plante? Eu am citit despre acest supliment alimentar pe www.12plante.ro.
         E făcut din 12 plante, conține:
  • Salcia : are proprietăţi antiinflamatorii, motiv pentru care cunoscută şi sub denumirea de „aspirina vegetală". Este utilizată frecvent ca adjuvant în tratamentul bolilor reumatice. Datorită calităţilor hemostatice şi cicatrizante este utilizată şi în caz de afecţiuni ale pielii (răni, ulceraţii, hemoroizi).
  • Migdalul : ajută la vindecarea ulcerului gastric, gastritei, afecțiunilor digestive, tusei, afecțiunilor aparatului urinar și genital.
  • Teiul argintiu : este adjuvant în tulburări cardiace provocate de stres, nervozitate, hipertensiune, dischinezie biliară hipertonică, colite spastice.
  • Coacazul negru : are proprietăţi antianginoase și febrifuge, detoxifiante și antialergice. Sub acţiunea sa calmantă hipotensivă și diuretică angina se ameliorează.
  • Magnolia : este adjuvant în infecții intestinale, meteorism, colon iritabil, reglează motilitatea gastro-intestinală și reface flora microbiană intestinală.
  • Ghimbirul : favorizează reechilibrarea florei bacteriene intestinale.
  • Socul : ajută la eliminarea toxinelor prin transpiraţie şi la ameliorarea simptomelor provocate de infecţiile căilor respiratorii.
  • Urzica : are efect diuretic şi înlătură astfel din organism surplusul de apă şi toxinele, ajută la îmbunătăţirea imunităţii şi reduce frecvenţa bolilor infecţioase, întăreşte organismul.
  • Orzul verde: încetineşte procesul de îmbătrânire, reglează metabolismul, revitalizează organismul prin aportul de proteine, vitamine, minerale, enzime.
  • Stejarul : este indicat în astenie fizică şi psihică, astenie sexuală în andropauză şi menopauză, constipaţie, paradontoză, alergii.
  • Gingko Biloba : este recomandat pentru creşterea performanţelor intelectuale, în stări de suprasolicitare, migrene, stări de oboseală cronică, stări depresive şi anxioase, tulburări ale circulaţiei venoase, tromboze, tromboflebite, sindromul de "picioare grele”.
       Așadar e un panaceu :), un fel de 12 in 1 :) care ajuta acolo unde sunt carente.De ce 12?
       Apoi 12, pe langa ce zic ei în preyentarea lor,  – doisprezece sună bine și din alte puncte de vedere; doisprezece chackre în medicina indiană, doisprezece munci duse la bun sfârșit de Hercule; îi drept că era semizeu, dar sigur avea imunitate bună. (O fi fost vegetarian?)
           Eu cred în puterea plantelor. TU? 
PS:  Să fiți sănătoși.
Sursa foto.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu