;

joi, 6 decembrie 2012

Halli Galli

          Aseara a venit Mos Nicolae,  la cei cuminti. Printre dulciuri a adus si un joc mic. Halli Galli se numeste jocul si, daca nu-l aveti, vi-l recomand din toata inima.
        Am jucat cateva ture si ne-am distrat grozav. E un joc pe care il pot juca copiii de la 6 ani in sus, e un joc de atentie si rapiditate! Regulile sunt simple. E un set de carti si o sonerie. 
        Cine vede primul 5 fructe apasa pe o sonerie! Si cum toti vedeam 5, desi nu erau, apasam pe sonerie si imi era rosie mana de la loviturile celorlalti! Este si o regula minunata pentru cine apasa aiurea, trebuie sa dea cate o carte celorlalti :) asa ca, daaa ne-am concentrat tare. Trist cand te desparti de ele :).
         Fain de tot. Ne-am jucat cu mic, cu mare! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu