;

joi, 16 august 2012

vreau la munte :)

          mda. vreau la munte. iaaar? da. asta este adevarul :). m-a rugat cineva sa ii trimit niste poze de la munte. asa ca m-am uitat peste pozele din Fagaras si mi s-o facut assssa de dor, nici nu pot zice. mi-am amintit de toate pietrele, de melcii, de buburuzele si de florile de le-am fotografiat... de Moldoveanu, de ploaie, de zapada, de bronzul minunat care mai staruie :)
          mda, cine-o pus muntii aia asa departe de Satu ` meu? vreau sa stiu... hmmm?! 
          de evadarea in Fagaras am scris aiciaiciaiciaici...
           la anu` vreau si  in Delta Dunarii. tare vreau. eu nu stiu pescui. nici nu mi se pare funny. dar pot sa stau in liniste cu ceasurile si sa ma fac ca pescuiesc numai sa ajung acolo. so, la anul... printre pelicani, neaparat. uneori ma gandesc ca nici anul asta nu e imposibil, ca, vorba ceea, concediu mai am :)
          .................................................................................
PS: sa ai o zi faina, ca si a mea :). >:D<
      Maria... Laaaa muuuulti annnnnnnni! >:D< :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu