;

marți, 7 august 2012

Moneasa :)

          am ajuns si la Moneasa, parea ca drumu` nu se mai termina si aveam o harta minunata indoita tocmai pe drumul nostru si ne intrebam(din ce in ce mai des) daca mergem bine :). 
          Moneasa? foarte fain. cu siguranta voi mai ajunge acolo. acum ca stim si drumul :D... neah, nu-i greu de ajuns. stiam ca Moneasa e statiune de pensionari. asa o si fi. habar nu am. am stat la Vila Raluca, pret 85 lei camera, curat, baie in camera, curte mare, piscina, sezlonguri, doua foisoare, doua pisici vagaboande :D (si nebune, una cel putin)

si un catel vagabond (dus cu pluta, trebuia sa fii atent ca daca stabileai un eye-contact al lui erai, te lingea :D).
am citit acolo ca Moneasa este cunoscuta sub numele "perla Apusenilor", mda eu n-am mai auzit asta, numai varianta cu pensionarii. am vazut si pensionari acolo, multi, probabil se dau bilete de tratament. dar mie mi-a placut ca era liniste. sa te plimbi prin statiune seara si sa nu urle nimeni, sa nu dea muzica la maxim, sa nu se claxoneze alandala, e ceva. 
din Moneasa se pot face mai multe trasee. iaca harta...
am vazut un curcubeu incredibil de frumos si nuferi.
cum ziceam... avem o tara frumoasa :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu