;

marți, 21 august 2012

Adrian Nastase in detentie...

           Adrian Nastase... mda, citesc pe net tot felul de stiri minunate. cum inca nu s-a clarificat inca cu referendumul, ziaristii  au un subiect la indemana, Adrian Nastase. au si descoperit o legatura intre Mona Pivniceru si gratierea lui. foarte posibila si probabila. ca, la cate se intampla, nimic nu ne mai mira, ma rog, ne mira, daaa, primele doua zile, cat tine "stirea".
          si ce-am citit acum doua zile m-a enervat grozav. a declarat el ca acolo in detentie se simte ca-n cantonamet! apoi, deh, sa-l tina, ca nu degeaba o fi ajuns el acolo. cum sa spui ca e ca in cantonament? privare de libertate=cantonament. excelent! 
           cum nu m-am uitat la televizor n-am vazut cum au intors ziaristii pe toate fetele afirmatia asta, sau, poate numai mie mi se are prea de tot. habar nu am de cine-si rade Nastase, de fapt. 
         apoi, azi am vazut ca a revenit cu niste impresii reale, sobolani, mirosuri, lipsuri, recidivisti, tantari... Induiosator! mda, oare care e scopul acestor declaratii?
          hai zic si eu, las` e ca in cantonament, ramane asa. Distractie placuta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu