;

miercuri, 8 august 2012

Hai sa aducem Romania acasa

           Ce tare mi-ar fi placut sa fiu la Londra, zilele astea, sa sustin live echipa Romaniei. Olimpiada anul acesta nu m-a prins acasa, ba mai mult, m-a prins doar cu un radio vintage, multumescu-ti Doamne ca mergea, ca era din 1900 toamna... Multumesc de informatii la telefon si mesaje :). M-am bucurat pentru fiecare victorie si m-am enervat pentru fiecare infrangere, am tinut degetele incrucisate sa pice ba rusoaica, ba americanca, stiu ca nu-i fair(play) dar nici nu s-a prins incrucisarea mea, intotdeauna, asa cum ati vazut si voi...:) dar am facut si eu ce-am putut. :D
          apreciez efortul fiecarui sportiv si am puterea sa recunosc ca unul a facut un exercitiu mai bun dar, intotdeauna, sper ca romanii mei vor urca pe podium. 
         azi m-am bucurat pentru Catalina Ponor, pentru argintul de la sol, si m-am intristat pentru ca a obtinut locul 4 in urma contestatiei americancei. mi-ar fi placut sa mai luam niste medalii azi la gimnastica ca, eu, dintre toate sporturile sunt mare fan gimnastica cum ziceam si aici
         am vazut azi  la tv un spot fain, o reclama la Gerovital si am intrat pe net sa mai vad o data mesajul ca parea funny si asa am aflat de campania initiata de Gerovital care sustine olimpicii romani  "AUR, ARGINT SI UN BRONZ PERFECT" si mesajul lor, pentru cumparatori e ca daca cumpara un produs de plaja din gama Gerovital Sun (Ulei Bronzant, Ulei Bronzant Protector SPF6, Emulsie Plaja SPF10, Emulsie Plaja SPF15, Lotiune Plaja SPF20, Emulsie Plaja SPF30, Emulsie Protectoare Copii SPF30, Crema Ultraprotectoare SPF50, Crema Anti-Imbatranire Fata SPF50, Lotiune Calmare Arsuri Solare, Lapte Reparator Dupa Plaja, Emulsie Autobronzanta, Ulei bronzant regenerant SPF10 si Crema bebe SPF50)   pot castiga o medalie de aur, un  medalion de argint sau un bronz perfect :). Imi place :) alaturarea asta cu bronzul perfect. 
         Mai multe detalii gasiti  aici: www.aducemromaniaacasa.ro si aici www.sun.gerovital.ro
        Am aflat ca Gerovital susține sportul romanesc, ca este sponsor principal al Echipei Olimpice a României si ca Gerovital a oferit tuturor posibilitatea de a se implica direct în susținerea Echipei Olimpice a României direcționând 1% din valoarea produselor vândute în perioada 14 octombrie – 14 decembrie 2011 si in perioada 1 iunie – 12 august 2012 către pregătirea echipei naționale pentru Jocurile Olimpice de la Londra din 2012. 
        Pentru a fi mai aproape de sportivii nostri preferati Gerovital a realizat o aplicatie de Facebook ce indeamna romanii sa sustina sportivii romani la jocurile olimpice – Harta Suporterilor (http://www.facebook.com/farmec.company) si contul de twitter – (https://twitter.com/#!/farmec). Fain! :)
        Apoi am aflat ca e o campanie si pentru cei ce au blog, site-ul www.globalinitiative.ro gazduieste un concurs pentru bloggeri cu premii constand in medalii si produse Gerovital Sun. Asa ca m-am inscris si eu.
          Intrebarea era ce-as putea eu face pentru sportivii romani care participa la JO Londra 2012? 
as putea sa le tin pumnii in continuare:D, energie pozitiva, as putea sa pun un banner gratuit pentru Gerovital pe blog, pe o anumita perioada. 
           Pentru sportivii nostri am un mesaj scurt, le multumesc ca m-au facut fericita de atatea ori, ca sunt niste invingatori, le multumesc ca au facut cunoscuta lumii intregi tara noastra si  le tin pumnii in continuare si le doresc mult succes. Mai sunt medalii, nu le lasati la altii! Castigati-le voi! Hai Romania!
        

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu