;

joi, 23 august 2012

spiritualitate indiana...lectii de viata

am primit link-ul acesta pentru un anumit articol. si mi s-a parut interesant. si am mai citit unul. si inca unul. si tot fain. 
am ajuns la articolul asta care enumera patru legi ale spiritualitatii indiene:
1.“Persoanele pe care le intalnesti sunt persoanele potrivite.
2. Ceea ce ni se intampla este singurul lucru care ni se putea intampla.
3. Orice moment in care se incepe este momentul corect.
4. Cand ceva se termina, se termina” si le explica pe fiecare.
          Mie nu-mi plac legile astea indiene...sunt bune pentru toti hotarati sa accepte tot ce li se-ntampla, care cred in destin si in lucruri din astea prestabilite. Eu nu cred. 
          Din legile astea pot doar sa inteleg ca prin ceea ce trecem, toate lucrurile sunt experientele cele mai potrivite care ni s-ar fi putut intampla!  Asta cu "ni se putea intampla" e minunata... Adica, pentru ca nu s-a intamplat altfel e ceea ce s-ar fi putut intampla...Logic, nu?  Eu cred ca nu exista intamplare. Asta da, cred. Cred ca exista o cauza la orice. Dar, pentru ca am intalnit si persoane nepotrivite, pentru ca se intampla tot felul de rele explicatia scopului  "de a ne ajuta sa invatam lectiile de viata care apar si sa continuam drumul personal" pe mine nu ma multumeste. Ba,  chiar ma enerveaza :D.

PS: hai, va invit la film, Diferentele dintre femei si barbati http://filedelumina.ro/2012/08/21/diferentele-dintre-barbati-si-femei-cu-allan-pease/. Musai sa-l vedeti! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu