;

joi, 9 august 2012

Ted

           am citit undeva ca Ted e film fain si comedie.  am vazut trailer-ul la Ted si parea OK. imi plac fanteziile si ma asteptam ca filmul asta si ursul asta sa fie altfel. povestea e simpla, un copil inadaptat isi pune o dorinta si ursul lui de plus prinde viata. ursul asta, devine prietenul lui cel mai bun si, si cand "copilul" are 35 de ani ursul vrea sa fie pe primul plan si face tot felul de chestii sa-i distraga atentia de la iubita lui.
          ursul asta nu-i simpatic deloc. atatea magarii spune, gesturi obscene, perverse, cretinisme, nu stiu pe cine amuza, serios. de abia am asteptat sa se termine filmu`, n-am avut nicio emotie daca scapa sau nu scapa Ted, ba poate ca m-am enervat oleaca asa de tensionata era atmosfera...haha.
        filmul zice ca e peste 15 ani, datorita gesturilor lui Ted, bag de seama.povestea e tot pentru cei de 15 ani, altii nu stiu daca se distreaza. poate nici aia.
        daca ai vazut trailer-ul ai vazut tot filmul, serios :)

   

2 comentarii:

  1. Alooo, cine zice ca un ursulet de plus trebuie sa fie decent si gingas si linistit? E o poveste de oameni mari, nu de copii, era chiar banal sa fie un ursulet cuminte, au incercat sa schimbe comportamentul obisnuit al unui ursulet de plus.

    RăspundețiȘtergere
  2. pai mie mi s-a parut plictisitor.exagerat. ma tot uitam cat e ceasul. eu n-am avut urs de plus :D,asta o fi explicatia. acum n-as darui nimanui asa ceva ca cine stie...prinde viata si Domane fere` :) sa ai un magar din asta pe aproape.

    RăspundețiȘtergere