;

miercuri, 5 octombrie 2011

Nu te plictisesti la biblioteca!

 Later edit:     Pentru a se valida votul, dupa ce ati apasat butonul VOTEAZA apare o fereastra  la care trebuie dat click pe butonul "SE PERMITE".
                       Scrie mai jos ca "Aceasta promotie nu este sponsorizata, aprobata, administrata ori asociata cu Facebook. Datele dumneavoastra sunt furnizate catre Pepsi Romania si nu catre Facebook. Ele vor putea fi utilizate doar in cadrul actualei promotii!"  (Votati-ma! Votati-ma! votati-ma! :) ) 

         Iata ce am mai muncit eu. am lansat o idee, un proiect care poate deveni posibil daca oamenilor le place ideea si il voteaza pe facebook. mie mi se pare o idee super frumoasa -pai si normal, e ideea mea :) -  o idee care ar putea schimba viata in bine multor tineri satmareni. Cam asta am scris eu acolo.
          "Vrem să le schimbăm viaţa tinerilor noştri. Dorim să dotăm acest spaţiu destinat copiilor şi tineretului cu mobilier nou, calculatoare de ultima generaţie echipate cu softuri noi, softuri educaţionale, jocuri şi filme noi, o staţie karaoke, un videoproiector, aparate de fotografiat, la care să aibă acces gratuit şi fără discriminare copiii/tinerii comunităţii noastre.
          Totodată dorim să venim în întâmpinarea nevoilor şi aşteptărilor utilizatorilor noştri, pentru ca aceştia să-şi petreacă  timpul liber într-un mediu cald şi prietenos.
          Dorim să facem la biblioteca noastră un loc altfel, unde tinerii pot ieşi din rutină,  un loc în care tineri să se întâlnească cu alţi tineri cu preocupări comune, un loc unde se pot implica şi pot deveni utili pentru ceilalţi tineri, un loc unde pot interacţiona şi pot învăţa din experienţele celorlalţi, un loc unde se vor simţi valorizaţi.
         Scopul nostru este să facem un loc de întâlnire modern şi echipat conform vremurilor în care trăim."

prin urmare va invit sa votati, aici e link-ul Nu te plictisesti la biblioteca!

PS: rugati-i si pe prietenii vostri sa voteze, sa distribuie prietenilor  linkul, daca nu e prea mult. va multumesc :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu