;

marți, 18 octombrie 2011

Enervari de toamna si jurnalism

          ma enerveaza yahoo mail. i-am dat un up grade, ca de vreo luna nu ma mai slabea ca noua varianta este super.nici vorba. noua varianta ma scoate din minti si din mail daca nu il folosesc nu stiu cat timp. habar n-am cat timp, dar el imi da sign out. sesiunea a expirat. de vineri am trecut pe noua varianta. incep sa incaruntesc. nu se poate da back, of course my horse...

          astia tot despre accidentul lui Huidu. mor cand vad breaking news! ce breaking news e asta!? Domnule draga, nu pricep, cand a nascut Nicoleta Luciu tripletii a fost breaking news? nu de alta dar n-am avut acces la net zilele alea, n-am fost acasa si n-am vazut. Daca a fost, atunci da, m-am linistit si nu mai zic nimic. Tac. Chiar ca da.Uite, pot. Nu mai zic nimic. Aha.Silenzio stampa.
         
       

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu