;

luni, 3 octombrie 2011

La Predeal

          imi pare bine ca am mers la Predeal la acele cursuri. partea buna e ca am realizat ca pot scrie un proiect. partea proasta, nu garanteaza nimeni ca e scris bine =)), din pacate. in fine, cursul interesant, prea multa informatie intr-un timp atat de scurt, oameni faini si entuziasti, sa vedem ce-o sa iasa :)... greul de abia acum incepe dar the best is yet to come :).m-as bucura sa faca cineva un proiect de schimb de tineri, tare m-as bucura :) eu chiar n-am nicio experienta in aceasta directie. partea de contabilitate mi se pare x-files. dar sa vedem ce se intampla :)
          visez proiecte. o sa imi treaca :) hmmm :)
         PS: sa ai o zi super :) "cea mai" super :)     >:D<

Later edit: Dacă aveţi animale.. trataţi-le în această zi ca pe nişte împăraţi, este ziua lor. Ziua Mondiala a animalelor, 4 octombrie.
        Na, draga Mitzu... La multi ani!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu