;

marți, 11 octombrie 2011

Schimb de mame. Aiurea

         in vremuri vechi... mai vedeam emisiunea Schimb de mame, sambata, cand se dadea  in reluare.  e peste puterile mele sa inteleg de ce atatia oameni cu probleme reale cred ca, printr-o emisiune, viata lor de familie va (re)deveni roz, ca un strain va face ce n-ai putut tu face de ani de zile. daca ar fi asa de usor sa scapi de prostie, alcoolism si alte tare s-ar face si schimburi internationale! tot peste puterile mele este si sa inteleg de ce vor sa se faca de ras, de groaza, la televizor. ma depaseste.
          la emisiunea asta era o doamna invatatoare care pe mine m-a dat gata. avea doi copii (care se simteau cam neglijati). copiii nu se jucau cu alti copii in curtea lor si la ei veneau in vizita numai "oameni de cultura", asta a zis mama... asta cu oamenii de cultura e ... sooper-mega-extra-exceptionala. Oare cine? :D
          intotdeauna am zis si eu ca e bine sa ai principii! :D :D :D  nu conteaza de care, dar sa ai, sa fie :D cat de multe. 
          am si o nedumerire, stie un copil la 5 ani ce inseamna vibratii? ca ii explica ce este timpanul cu definitia din enciclopedie.adica nu ii explica, ii citea si ii repeta definitia din enciclopedie. totusi, n-ar fi posibil ca o invatatoare sa poata da o definitie cu cuvintele ei, timpanului? 
          daca s-a uitat cineva, please, ziceti-mi ca tv-ul nostru distorsioneaza si ca n-am vazut bine, ca n-am auzit bine si ca n-am inteles nimic. si ce s-a mai intamplat sa-mi ziceti, ca n-am rezistat, ca nu de alta dar nu vad bine, nu aud  bine si nu mai inteleg nimic.
          .

       

2 comentarii: