;

luni, 3 octombrie 2011

Noaptea alba a bibliotecilor la Satu Mare

           Si a trecut noaptea alba a bibliotecilor :) Multi dintre prietenii bibliotecii au fost acolo. Evenimentul a fost o reusita. Multa lume.  N-am prins povestile pentru copii dar m-am jucat cu un arici si cu un bizon, am citit cartea cum sa devin printesa in 7 zile (mi-au mai ramas doar cinci), m-am uitat la desene animate, am ascutat poezii si muzica. ce-ati mai pierdut... expozitie de carte veche :) daca n-ati venit sa vedeti incunabulu... io v-am ziiis. Ne-au inCantat formatia "Ultimul punct" care canta fain de tot, i-am mai vazut si la alte evenimente, doi tineri cu chitara care dupa ce ne-am mai "imprietenit" au cantat la cererea publicului :). recital de poezie.cantat la frunza. Tavi Bud. a fost o atmosfera placuta, am cantat si noi, am /n-am tinut ritmul :)
           Ne vedem la anu`!  Tot voiosi.
                      

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu