;

luni, 24 octombrie 2011

Oameni buni

               Ca orice om am tot felul de credinte. Una dintre ele e aceea ca TOTI oamenii care iubesc animalele sunt oameni buni. Am fost de curand la cineva acasa si aveau trei mitze, una neagra Pufa  "puficioasa" ce aducea a Mitzanu meu si statea tolanita pe acvariul cu pesti, se incalzea de la neon, una siameza (15 ani) si un motan negru, grasan. Pufa m-a adoptat din prima, tors, dormit, jucat...:D Si pe langa mitze si pesti mai aveau si un iepuras, adica un iepuroi :D care face isi face nevoile la cutie. Nu mi-ar fi trecut prin cap ca un iepure poate face asta ca noi cand am avut un iepure era un pisorcos si un ... si jumatate, tot de-o bucurie. 
           Vorbeam despre oamenii buni, da,  ei exista. :)
           


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu