;

sâmbătă, 24 septembrie 2011

Noaptea cumparaturilor

           Am fost ieri la "noaptea cumparaturilor". Aveam sentimentul ca nu va fi prea multa lume pentru ca stim cu totii ca daca in America scrie 80 % reducere asa si este, nu ca in Romania cu PANA LA 80%, si de fapt o fi 10, numai. Chiar inteleg de ce se bulucesc americanii. Sa iei pe bani putini rochia visata, pantofii, geanta sau mai stiu eu ce nu e putin lucru. Imi doresc sa ajung in America dar nu pentru a ajunge la Noaptea alba. N-am shop addiction. (mi-a  placut tare filmul Confessions of a Shopaholic :)  )
         Spre surprinderea noastra era lume-lume. Mi-a placut ca la raionul de cosmetice era plin de adolescente :) 
           Tot "ca in Romania" in unele magazine numai anumite produse intrau la reducere. Intr-un magazin  ne-am uitat la ceva bratari si am descoperit ca daca am fi mers intr-o zi obisnuita am fi platit 18 lei dar asa au lipit un pret de 28 ca sa aiba de unde sa faca reducere. :D  Reducere de 80% am vazut la Jolidon. bravo Jolidon. Tot la anumite articole.Nu erau pe gustul meu dar pretul era calculat cu 8o% reducere. Reducere de 50% la Wrangler, dupa ce au mai fost redusi. Mi-ar fi placut niste bugi care initial erau 345 lei, acum  erau 80 si cu reducere 40 dar nu imi erau buni :). In rest nu mi-a placut ceva in mod deosebit. Nu mi-am luat nimic. As fi putut sa imi iau niste cercei. Data viitoare.
           Probabil ca a fost un succes aceasta noapte alba. Mie imi place ideea cu noaptea alba a ... 
           Urmeaza Noaptea bibliotecilor !!! See you there :). 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu