;

duminică, 11 septembrie 2011

Lacul Calinesti :)

            Tot din seria AVEM O TARA FRUMOASA! inainte de a pleca la Budapesta am fost pana la Lacul Calinesti (jud. Satu Mare). aud acum ce am scris... "la lacul", cand se-ntalnesc doi de LA ii lalafonie? :P Ca ne era in drum am oprit si la Manastirea Portarita. Frumos locul dar se mai construieste. De ce ar trebui mai mare? Nu pricep. Ma depaseste. Pictata alandala. Cam kitsch dar cin` sunt eu sa-mi dau cu parerea cum se picteaza...  Na, ca mi-a zgariat mie retina? Bine, se stie ca eu sunt o delicata:P. Oki, ajungem la lac. La La! La. Frumos. Oamenii pescuiesc. Stufaris. Berze. Scoici. Friptane. Soare. Carabusi de aur. Broaste. Libelule. Bolovani. Tot ce vrei.
Lacul Calinesti
            
            Am facut si noi un foc. Si o slanina fripta :)  Na, pe la 11 si ceva , noaptea, au venit unii si s-au apucat de cantat: Iisus ... Iisus. Cantau frumos. Tare de tot. Si la chitara. Si mai zdranganeau ceva.  Rasuna lacu`. Zic si eu, ca pensionarii, nu era ora potrivita... Si nu mai terminau. Oamenii, toropiti dup-o zi de stat la soare ar fi vrut Liniste. (stiu si eu vorba aia ca daca vrei liniste, stai acasa!). Incep unii sa-i mai linisteasca. Aia nu si nu. Mai tare. Apoi incep unii sa-ntrebe "da o manea buna nu stiti?" si asa mai departe. Dialogul surzilor. Amuzant. Numa bombaneli. Nu injura nimeni ca astia cantau cu Iisus... In fine, habar n-am de ce religie se tineau. Textele slabe. Puerile. Sper ca Iisus i-a auzit pe toti! si ca s-a bucurat dupa cum zicea textul. Eu totusi cred ca i-ar fi auzit si daca ar fi cantat in gand... Dar ei stiu mai bine. Mda.
           Una peste alta a fost frumos. Eu am refuzat sa ma enervez. Eram in concediu :)!  Noi am inceput sa cream versuri alandala pe muzica lor si ne-am distrat. 
           A question still remains, asa ii invata la biserica sa urle noaptea si sa ii deranjeze pe ceilalti? Retoric, desigur.
PS: nu ocoliti lacul asta. frumoasa zona. 
PS.: sa ai o zi frumoasa :).  si  >:D< 

4 comentarii:

  1. "stiu si eu vorba aia ca daca vrei liniste, stai acasa!"

    Asta o fi valabil la voi, Raluca, cel putin in bloc la mine, vecinii abia asteapta concediul ca sa plece din bloc, ca nu ma mai suporta la cata muzica asculta ei

    RăspundețiȘtergere
  2. a da, Yo-nutz, da muzica mai incet :D. cu Roxette ii torturezi? sau Bon Jovi? sau?

    RăspundețiȘtergere
  3. Ii torturez cu ce apuc, cu ce am chef, depinde de mood, acu zilele trecute i-am torturat cu noul album B.U.G. Mafia. :)))))))

    RăspundețiȘtergere
  4. =)) saracii :D. Numa` asa invata ei o injuratura noua :)

    RăspundețiȘtergere