;

duminică, 25 septembrie 2011

Au revenit RObotzii :)

         hehe. imi era dor de M.O &FOCA.am crezut ca faptul ca si-au luat o vacanta, intre sezoane, va insemna si  "inceputul sfarsitului'  pentru ca erau intr-o vreme cei cu Unguru bulan care nu stiu daca mai exista si daca /ce mai fac...
           Despre RObotzi. M-am bucurat sa vad ca au o gramada de comentarii, semn ca oamenii i-au cautat si asteptat.
           Mie telefonul imi suna cu "apasa-l ! apasa-l! apaaasaaaa-l!  :) In varful muntelui imi suna telefonul si incepem sa  ne miram, amuzam si citam, pentru ca ne place la mai multi de M.O. si de FOCA. eram din mai multe zone geografice :). 
        Episodul Onomastica, merge. Nu-mi place ca nu incepe cu "traditionalul" ce faci FOCA?"... Habar n-am de ce au inlocuit formula de inceput. In rest, tot MO stralucitor:D.FOCA funny.  Dusi cu pluta. Chestia cu pinguinii super "fumata". Onomastica un episod ok, nu exceptional. Raman la parerea mea, cel mai fain episod ever e cel intitulat Prieteni :). 
         Iaca pun link cu episodul RObotzi.Sezonul 2.Episodul 1. Onomastica.  Just enjoy it! si La multi "anus", FOCA! :D

2 comentarii:

  1. valcea...cum ar fi ...exemplu de zona geografica:P:))si irina din campina mutata la sebi in bucuresti....ca sa nu uitam de sebi acrobatul nostru aerian:P=))....spre exemplu:P

    RăspundețiȘtergere