;

miercuri, 7 septembrie 2011

Cetati din Transilvania

                                                      AVEM O TARA FRUMOASA, episodul 3. Cetati
am trecut de atatea ori pe langa cetatea Rasnov, ma rog la cativa kilometri, dar acum am oprit prima data pentru a o vizita. Foarte frumoasa cetatea. Si mare. Si mi-a placut ca la intrare, pe langa bilet, primeai si o harta a cetatii vechi si a orasului (nou). Asta da cetate, cu scoala si biserica, fantana.Si erau niste cosuri de gunoi dragute in forma de tun. Turistii se fotografiau cu ele :D.

Drumul nostru trecea prin Fagaras, asa ca am vizitat si la Cetatea Fagaras. Si asta frumoasa :). Mie imi place ca e inconjurata de o apa si se oglindea frumos cetatea. Am prins-o dupa ceva festival si erau niste baloti cu paie. Na, sigur ca m-am latit si eu pe acolo. Sa-mi odihnesc oasele batrane. Era acolo si un calaret "de fum" facut din sarma. Ma intreb care o fi povestea lui? Era si o spanzuratoare in curte. Impresionant :D! 
          Iaca si poza cu calaretul. Aici tare multe cabluri. Si luminite de Craciun. Si becuri peste becuri. Aiurea.
          Apoi am ajuns si la Medias. Habar n-aveam ce cetate este. M-a cam dezamagit. Poate ca era mai mult decat poarta cetatii si zidul de langa poarta (la care i s-a pus acoperis ca sa nu se strice de la ploaie banuiesc, da mie mi s-a parut aiurea, ma rog, ziduri cu acoperis...), din masina am vazut si un turn. Era destul de tarziu, poate cand ai timp ti se pare mai frumos, habar nu am. Oricum ocolis special nu o sa fac, daca imi va pica in cale da, ma scobor din masina, nu zic ba :). 
          PS: Sa ai o zi super! >:D< 

2 comentarii:

  1. pai... de la medias la un pas era sighisoara!

    RăspundețiȘtergere
  2. In drum spre munti am fost la Sighisoara dar nu am urcat in cetate, ca am mai trecut prin iunie pe acolo.Frumos la Sighisoara!

    RăspundețiȘtergere