;

miercuri, 21 septembrie 2011

Ganduri. d`ale mele

          Cui nu-i plac labirinturile? De fiecare data cand ajung la Arad, in Parcul copiilor, intru in labirintu de acolo, desi e pentru unii mai infantili ca mine :), nu ma pot abtine.  Aseara imi pica in mana un ziar Romania libera, din 25 august si citesc un reportaj despre o idee inedita in Romania, in satul Dragus, langa Fagaras, cineva a creat un labirint intr-un lan de porumb. Sunt tot felul de capcane, te poti intalni cu personaje de poveste care sa te ajute sau sa te incurce. Mi se pare o super idee! Si eu as merge :) La anu, ca sper s-ajungem in muntii Fagaras :)... Am intrat si pe net sa vad cum e si chiar dragut. Vezi aici articolul din Romania libera. Cred ca la copii prinde bine. Bine eu as mai adauga si niste chestii infricosatoare, da numai pentru cei curajosi :)
          A venit toamna. Nu mai stiu cum sa ma imbrac. Dimineata e toamna. Dupa-masa e vara. 
          Iar n-am timp. Stiu ca nu ma crede nimeni :) ! 
          Vine Let`s do it, Romania! Inca nu stim daca mergem. Pana sambata este timp. 
         As vrea sa vad Alice in Tara Minunilor 3D. Nu stiu de ce nu m-am dus cand era :(  In ultimul timp numai filme proaste am vazut. Am cautat comedii si romance si "doamne, ce-am mai ras". La unu nici zambi nu puteam. Mai am unul pregatit si daca nici asta... imi caut thriller. Macar ma distrez cand se sperie ceilalti!
          Mananc skittles, alea mov is cele mai bune. 
         Mda. 
     PS: sa ai o zi super. >:D< 

          

2 comentarii: