;

duminică, 18 septembrie 2011

Mitzu si alte pisici

            Sambata a fost ziua lu Mitzu. Nu i-am tinut-o din motive obiective. Niste pisici nu puteau ajunge si fara ele... Se amana. A implinit 6 ani. Pai, sa ne traiesti Mitzule ca tare ne esti drag, la multi ani, cu sanatate! >:D<
            Vineri seara Mitzanu a mai facut una lata... astia cu izolatul exterior au pus niste schele. Noaptea se aud niste miorlaieli de numa-numa. Mitzanu a cazut de pe geam pe schele, probabil, ca de sarit de buna voie nu pot crede. Cine, Mitzu? Sa fim seriosi! L-am recuperat rapid. El intact dar tremura de spaima si se jelea de numa. La bucuria reintalnirii mi-o trantit doua zgarieturi minunate, ca nu mai stia cum sa se agate de salvatori :). Si apoi s-a apucat de tors, recunoscator. 
            Am vazut filmuletul acesta pe net. Imi place ca exista oameni cu mintea odihnita care isi bat capul sa isi dreseze animalele si le invata te miri ce... iti sta mintea-n loc :)   Mitza asta ii totala :). 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu