;

vineri, 14 iunie 2013

Șșșș, la bibioteca se citeste!!!

          "Hai mai bine despre copilarie sa povestim, caci ea singura este vesela si nevinovata" :)
          Ieri am fost la Biblioteca Orașenească Tășnad si acolo am gasit eroi din povesti: printi, printese, clovni, zane, vulpi, ursi...care au venit sa participe la Maratonul povestilor :). 
          S-a lasat cu cantec si cu voie buna, a fost carnaval in toata regula, si atatea guri cascate de mirare, bucurie si incantare n-am vazut de muuult. Ne-am ascuns printre rafturi! Am gasit cartile cu printese si cu dinozauri :), wow.
          Da, biblioteca face foarte multe lucruri frumoase (si bune) pentru oameni!
        
          PS: Sper sa-si aminteasca si ei cu drag de ziua asta! Prea a fost frumoasa :)!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu