;

sâmbătă, 15 iunie 2013

Spamerii Martori ai lui Iehova

          nu stiu altii cum sunt dar, eu, cand se apropie careva de mine si-mi ofera niste reviste dumnezeiesti nu stiu cum sa ma fac invizibila. azi, in scara blocului doi domni la costum si la cravata, nici nu m-am uitat la ei (din pacate, ca aveam timp sa ma pregatesc) imi ofera o hartie. imi zic hai sa o iau, sa nu ii refuz pe astia ca doar m-au intrebat daca "pot sa va ofer" si scapam fericiti cu totii. asa ca am luat-o, unul ma intreaba "locuiti in blocul asta?"... incep sa ma enervez, imi zic daca am facut frumos pana acum mai am doar cateva trepte, asa ca raspund "da". si daca cineva crede ca asta e tot, ei bine nu. oamenii astia mai voiau sa stie si unde. naaaa, asta deja era prea de tot, prea de tot! asa ca... "am comis-o"! am raspuns "dar ce importanta are?!" si-am sters-o.
          na, eu nu inteleg chestia asta door-to-door si nu, nu-mi doresc ca niciun martor de-al lui Iehova sa stie unde stau!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu