;

luni, 24 iunie 2013

Orange? Cum sa nu-i iubesti?

          Mie vineri mi-a murit cartela de la telefon. Adica nu mai primeste semnal de la retea.Adica nu pot suna, nu pot fi sunat.  In varful muntelui n-aveai cum s-o schimbi. Nimeni nu voia sa faca schimb:P si in marea metropola am ajuns duminica, tarziu. Asa ca luni, de cum ajung in Satu meu Mare, de la gara iau un taxi pana la reprezentanta. Ocolim putin pentru ca sunt zilele judetului si circulatia e inchisa partial. Nu-i bai! Acolo...azi e inchis ca sunt Rusaliile! Come on! Eu cu bagajele vin lipa-lipa pana acasa ca N_AVEAM telefon sa imi chem alt taxi si circulatia era inchisa! Nu-i bai! Keep going! Life is beautiful, I know.
         Apoi merg acasa. Iau masina. Merg la Real, la magazinul lor, si aia imi zic ca numai in centru se poate rezolva dar ca e inchis. Eu stiam deja !!!
         Na. Maine se rezolva. Asa, cateva zile fara telefon, ca experiment merge. Dar ca reality ... cum adica numai la reprezentanta din centru se poate rezolva?! A mai zis careva ca Orange e "nashpa"?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu