;

miercuri, 5 iunie 2013

Borcanul (meu) cu dorințe

          Fiecare om are tot felul de dorinte... unele care se pot rosti, aletele care se pot indeplini, altele caragioase, altele secrete si altele de-a dreptul imposibile (cum ar fi una arzatoare dintre ale mele sa imi creasca  aripi si sa pot zbura pana in varful muntelui de cate ori vreau eu, orice munte!).
          De multe ori sta in puterea noastra sa facem niste dorinte sa devina realitate dar din diverse motive, infantile, puerile, lene, comoditate, UITARE si credinta ferma ca "n-o sa mi se intample tocmai mie" lasam  visele/dorintele noastre sa palpaie undeva departe. NOT fair at all!
          Asa ca m-am gandit si eu sa imi fac un "jar wish", adica un "borcan al dorintelor" in care sa mi le scriu pentru ca UNIVERSUL sa poata lucra la ele si se se intample.
         Inca nu stiu cum va arata "borcanul" meu, imi dau seama ca suna caraghios in limba romana, asta e, ideea am gasit-o la americani si la ei suna mai bine, mie cuvantul asta BORCAN mi se pare amuzant in sine, si daca nu ma crezi rosteste-l de cateva ori si o sa vezi ca iti vine sa zambesti siiii daca nu, apoi ceva ii bai la tine :D. Am zis. (daca nu, si nu :D, incearca sa zici  borcanat :P). Na? Zambesti? Ha? :)Ti-am zis eu?! 
         Siii, in borcanul am sa scriu pe niste biletele niste mesaje. Vreau sa mananc si eu placinte cu ravas! Vreau sa fac o oala de lut. Vreau sa castig la loto ca sa pot merge intr-o calatorie in jurul lumii! Ar fi grozav, eu nu joc la loto. Va fi greu. Universul va stiiii ce vreau eu si va gasi o solutie :)! Si asa mai departe. O sa inghesui in el multe de tot pentru ca sunt hotarata sa-i dau Universului de lucru! Din cand in cand am sa zgaltai borcanul si am sa citesc dorintele. Sa vad cum stam, daca imi da cu minus, cu plus sau cu virgula!
       Da, asa am sa fac, m-apuc de cautat borcanul+aranjat borcanul.  Tre` sa fie minunat pentru ca dorintele sa prinda drag de el si sa se implineasca!
        Ps: Eu zic sa-ti faci si tu! Tu ce-ai scrie?
     

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu