;

miercuri, 11 ianuarie 2012

Scrisori

Cand am trecut prin Zarnesti mi-a atras atentia poarta asta. Ma intreb si azi ce oameni faini locuiesc acolo? Pe usa scrie SCRISORI. (cu un click pe poza se deschide poza mai mare si se vede).
Am zambit asa larg :D si ma gandeam ca, in zilele noastre, acum cand avem Internet (de mare viteza) am uitat sa mai scriem scrisori. Era o vreme cand scriam scrisori pe hartie si era asa o bucurie, pagini intregi (oare ce ne scriam, ma intreb :)  ), si o si mai mare bucurie cand primeam scrisori (alea parfumate erau cele mai cele). Am o gramada de scrisori acasa, pe care nu stiu daca o sa le mai citesc vreodata, mi-e frica ca le-as gasi alandala si am ramas cu asa o impresie puternica ca erau exceptionale, impresie pe care nu vreau sa mi-o stric. Tot asa cum n-as bea nici o sticla de cola-negru, cum era pe vremuri, pentru ca nimic nu se poate compara cu cola-negru cum se vindea la toneta de la colt cu 2 lei, din cand in cand... 
Mi-ar placea sa am si eu o poarta din asta "vintage :D" si chiar sa primesc scrisori adevarate. nu facturi, nu polite, nu reclame. da, scrisori... m-as putea obisnui cu asta. ma intreb, cine mi-ar scrie?  :D. 

4 comentarii:

  1. culmea e ca tocmai azi vorbeam cu niste prietene sa incepem sa ne scriem scrisori. deja am scris-o p-aia pentru mama, nu de alta dar nici macar nu mai stiu sa tin stiloul in mana, serios :))!

    RăspundețiȘtergere
  2. esti pe drumul cel bun daca deja ai scris una :D! Una inseamna MULT, mai ales ca e pentru mama :)

    RăspundețiȘtergere
  3. am mai scris una si pentru fi-mea si una pentru prietena pe care o pomeneam. deja e un progres uluitor :)))!

    RăspundețiȘtergere