;

duminică, 22 ianuarie 2012

Iarna pe ulita...

           Hehe, a venit iarna si la mine-n Sat`! Azi dimineata ningea ca-n filme. Ca in 101 dalmatieni :). Ce poate fi mai frumos? Habar n-am. Io asa happy cum m-am trezit azi dimineata nu m-am trezit de mult. Aud o vorba... niiinge. Cand am vazut cata zapada... iuhuuuu :D, ne-am bucurat si ne-am facut planuri de bulgarit, zapezit, inzapezit, oameni de zapada. 
           Asa ca, cei 5 veseli naparstoci si-au luat lopetile din dotare + una sanie si am plecat sa ne dam pe dig. acolo nebunie mare, o gramada de oameni mari si mici, inghetati dar veseli :)
          Asa ca da, m-am dat cu de toate, om de zapada n-am mai facut ca au facut altii si ne era lene :), ne-am batut bine, eu personal am fost tintita miseleste, drept in ochelari, dar si razbunarea... eh da, :) dulce a fost.
          Sper sa tina zapada asta cateva zile.  
          Na, zi faina sa ai. Ca si a mea :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu