;

luni, 30 ianuarie 2012

despre schimbare...

          mi-e uneori greu sa accept ca oamenii nu se schimba. sau daca se schimba, se schimba intr-o foarte mica masura. m-am indepartat de unii oameni pentru ca m-am saturat sa cred ca atata poate si e bine si asa. pai cum atata poate? daca numai atata poate eu trebuie sa tolerez niste lucruri care nu ma (mai) reprezinta, la nesfarsit? adica na. eu cred in schimbare, cred in forta binelui. cred in oameni buni.cred ca este loc intotdeauna de mai bine. cred ca multi pot mai mult! s-atunci?

2 comentarii:

  1. Lenea e una dintre explicatii, modul cum ai fost crescut, siguranta a ceea ce ai si frica de nou etc. Exista multi factori pentre care suntem reticenti la schimbare,

    RăspundețiȘtergere
  2. da. eu zic ca de la un moment dat suntem si autodidacti. apoi nepasare, bun simt, ca ... e bine si asa.

    RăspundețiȘtergere