;

vineri, 20 ianuarie 2012

Motanul incaltat (Poos in Boots)

toata saptamana am asteptat sa fie vineri... adica de luni dimineata, mai exact.  saptamana asta n-am avut timp sa fac nimic :). multe felicitari celor ce reusesc. m-am apucat de o carte (Fratia inelului) si am citit 15 pagini, si m-a apucat somnul, mai ceva ca in sesiune, 15 pagini in 3 zile...  
          Na, am vazut aseara Motanul incaltat (Poos in Boots) si mi s-a parut asa si asa, mai mult asa. Mi-am dorit de mult sa il vad, in engleza si nu dublat in limba romana, ceea ce s-a si intamplat. Intr-adevar motanul incaltat (Antonio Banderas) face toti banii. Personajul e foarte frumos si expresiv, are farmec si atitudine si, da, si privirea aia :D...  Povestea insa nu mi-a placut cum a fost construita, te uiti la Motanul incaltat si mai vezi trei povesti incalcite... imi dau seama ca sunt un traditionalist dar asta este, de ce sa complici aiurea o poveste frumoasa?  Mda, n-am avut nicio emotie, n-am vrut sa stiu oare ce urmeaza, am zambit uneori,  asteptam mai multe de la filmul asta. 
        PS: Niiiingeeeeeeeeeeeeee! :)  Sa ai o zi super!
          

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu