;

vineri, 31 mai 2013

Ziua bufniței!

         Mie imi plac si bufnitele. Mi se par amuzante. No comment.De multa vreme am salvata o poza cu o bufnita crosetata pe calculator. Ma tot uit la ea dar sa stiti ca singura nu se face. Sa crosetezi am auzit ca NU e greu dar eu, stiind ca sunt foarte talentata, cam cat trei maini stangi la un loc pentru un dreptaci, am amanat activitatea pentru cand voi ajunge la batranete... asta pana ieri!
          Ieri a fost ZIUA BUFNIȚEI! Am primit cadou o bufnita crosetata! :) Multumesc Vio! Yupppieee, ce m-am mai bucurat.  

         Wow. M-am tot uitat la ea (toata ziua) si mi-am rasucit-o de un nasture la jerseu si zici ca era din filmul ala :). 
        M-am gandit sa ma specializez in bufnițologie: ațe am, ac de crosetat am, rabdare am, talent spre infinit, minus infinit (mai exact) am. 
        Deci, m-apuc de crosetat bufnițe. :) Facem club? Cine mai vine? :)
         
   




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu