;

vineri, 10 mai 2013

M-am innoit... + other stuff

          daaa. M-am innoit.
         Dragii mei, va multumesc ca treceti pe la b(ar)logul meu. Ieri am descoperit ca pot sa imi adaug google translate si, deci, de AZI va invit sa cititi bilingv blogul meu. Selectati limba in care vreti sa cititi. Pentru inceput incercati varianta chineza. Chineza traditional. Desigur :D.  E magica. Traducerea nu e suta la suta fidela (nici limba chineza nu intelege cuvantul FERICITI, iti vine sa crezi? :D), asta este!!!, dar puteti sa recomandati blogul  si prietenilor vostri chinezi ceea ce mi se pare absolut MI_NUUU_NAT. Na, si sa nu va opriti la cei din China... 
           Lasand gluma la o parte... e o aplicatie utila si interesanta pentru cine are nevoie.

        Pentru cei ce iubesc "picanteriile"...am fost la Lidl, era saptamana mexicana. Am luat niste nachos picanti cu sweet chilli si un sos picant habar n-am cum il cheama, foarte faine amandoua. Nu se moare, o senzatie nebuna de fericire, pisca fix cat trebuie, creeaza dependenta. :)  
         Am mai luat doua chestii, una picanta, dar n-am indraznit inca :). 

         Am aflat de site-ul asta http://www.4inmasina.ro pare o idee buna. Foarte buna, chiar.  Drum bun !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu